Elindult a Buborékok Nyara!

Megosztás:

Május 29-én már zsinórban harmadik évben rajtolt el a Magyar Bormarketing Ügynökség nagyszabású belföldi kampánya, a „Buborékok Nyara”. A borkoktélok után idén egy igazi hungarikum, a fröccs, ízesített verziói közül pedig a Macifröccs kerül most a középpontba.

Az augusztus végéig tartó kampány május 29-én a városligeti Rosália Borpikniken startolt el. Ezt követően a kampány egész nyáron folytatódik és a tavalyi fesztivál- és Budapest-fókusz után idén a Balaton körül forog majd minden. Az idei mottó pedig: „Keep it simple – középpontban a fröccs”, amin belül a nyár signature itala a Macifröccs lesz! A kampányban a hazai borászatok is részt vehetnek, amennyiben kedvenc fröccstípusaikat a #buborekoknyara logóval népszerűsítik.

A Buborékok Nyara idei saját dala a Zeneszoveg.hu-val együttműködve a Songbook Songwriting Camp-ben született meg, ezzel is célunk a kultúra és a bor minél több szinten való összekapcsolása. A Be Massive partisorozattal való együttműködésünk kapcsán pedig továbbra is a fiatal, 18-35 közötti korosztály a célcsoportunk, így a nyár során különböző balatoni helyszíneken lesznek „Macifröccs powered by Magyar Bor” fotózkodós intsallációk, amikkel majd szuper dolgokat lehet nyerni. Hogy pontosan miket, az egyelőre legyen meglepetés, mindenesetre érdemes követni Facebook és Instagram oldalunkat!

A kampánynak számos izgalmas eleme érkezik még a nyári hónapok során, aminek részeként egyéb nyereményjátékok is színesítik majd a Macifröccsünket buborékoktól pezsgő nyári hétvégéinket.

Forrás: bor.hu

Megosztás:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük