Magyar borok a legolvasottabb német szaklapban

Németország a magyar borok egyik elsődleges célpiaca Európában, ezért nem csak helyszíni jelenléttel, de elismert médiaplatformokon is folyamatosan zajlik a magyar borok imázsának építése.
A közelgő ProWein Düsseldorf borexpóra hangolódva a Magyar Bormarketing Ügynökség (MBÜ) nagyszabású médiakampányt indított Németországban, hogy tovább erősítse a magyar borok ismertségét és elismertségét. A kampány részeként két kiemelt publikációban is megjelentek anyagok a magyar borokról: a Meininger által kiadott Weinwirtschaft szaklapban, illetve annak angol nyelvű változatában, a Meininger International online magazinban.
A Weinwirtschaft egy hatoldalas, német nyelvű cikket közölt, amely elsősorban a borkereskedőket és a szakmát célozza meg. A cikk átfogó képet ad Magyarország borkultúrájáról, bemutatja a legfontosabb borvidékeket, szőlőfajtákat és borstílusokat. Emellett kiemelt figyelmet szentel a borturisztikai lehetőségeknek, hiszen a cikk célja, hogy a német szakemberek jobban megismerjék Magyarország borvidékeit, mint izgalmas és potenciális utazási célpontokat.
A cikk külön fejezetet szentel a Wines of Hungary márka megjelenésének a düsseldorfi ProWein borexpón, mely a világ egyik legjelentősebb borászati szakkiállítása, ahol a magyar borok évről évre egyre nagyobb sikert aratnak.
A Weinwirtschaft nemcsak Németországban, hanem Ausztriában és Svájcban is elérhető, így a cikk megjelenése széles körben segíti a magyar borok népszerűsítését a német nyelvterületen. A szaklap 7000 példányban jelenik meg, garantálva, hogy a cikk elérje a szakmai célközönséget.
A Meininger International angol nyelvű online cikket is publikált a hazai borokról, kiemelve a azok sokszínűségét és egyediségét, és egyben bemutatva a különböző borvidékek jellegzetességeit, a legfontosabb borfajtákat.
A Meininger International nemcsak a német piacon, de világszerte is az egyik legelismertebb borszakmai online magazin. A cikk megjelenése így nemzetközi szinten is hozzájárul a magyar borok ismertségének növeléséhez.
Tovább a Meininger International cikkére
Forrás: bor.hu
- Megdőlni látszik, amit a szőlőről és a borról gondoltunk
- 13 ezer tonna volt a 2024/25. évi értékesített és saját felhasználásra szánt hazai vadhús mennyisége
- Konferencia az aranyszínű sárgaság betegség természetéről, tapasztalatokról, védekezési lehetőségekről
- Vajon van-e esélye a magyar boroknak a német piacon?
- NAK-FruitVeB: nő az igény a csemegeszőlő iránt
- Miért fontosak az állati eredetű termékek, és milyen tévhitek keringenek velük kapcsolatban?
2025. szeptember 18.
Ezt nyújtják a hibrid sertésfajták: előnyök, hátrányok, gyakorlati szempontok
2025. szeptember 18.
Vajon mit vetnek a németek a repce helyett aszályban?
2025. szeptember 17.