Magyar borok a legolvasottabb német szaklapban

Megosztás:

Németország a magyar borok egyik elsődleges célpiaca Európában, ezért nem csak helyszíni jelenléttel, de elismert médiaplatformokon is folyamatosan zajlik a magyar borok imázsának építése.

A közelgő ProWein Düsseldorf borexpóra hangolódva a Magyar Bormarketing Ügynökség (MBÜ) nagyszabású médiakampányt indított Németországban, hogy tovább erősítse a magyar borok ismertségét és elismertségét. A kampány részeként két kiemelt publikációban is megjelentek anyagok a magyar borokról: a Meininger által kiadott Weinwirtschaft szaklapban, illetve annak angol nyelvű változatában, a Meininger International online magazinban.

A Weinwirtschaft egy hatoldalas, német nyelvű cikket közölt, amely elsősorban a borkereskedőket és a szakmát célozza meg. A cikk átfogó képet ad Magyarország borkultúrájáról, bemutatja a legfontosabb borvidékeket, szőlőfajtákat és borstílusokat. Emellett kiemelt figyelmet szentel a borturisztikai lehetőségeknek, hiszen a cikk célja, hogy a német szakemberek jobban megismerjék Magyarország borvidékeit, mint izgalmas és potenciális utazási célpontokat.

A cikk külön fejezetet szentel a Wines of Hungary márka megjelenésének a düsseldorfi ProWein borexpón, mely a világ egyik legjelentősebb borászati szakkiállítása, ahol a magyar borok évről évre egyre nagyobb sikert aratnak.

A Weinwirtschaft nemcsak Németországban, hanem Ausztriában és Svájcban is elérhető, így a cikk megjelenése széles körben segíti a magyar borok népszerűsítését a német nyelvterületen. A szaklap 7000 példányban jelenik meg, garantálva, hogy a cikk elérje a szakmai célközönséget.

A Meininger International angol nyelvű online cikket is publikált a hazai borokról, kiemelve a azok sokszínűségét és egyediségét, és egyben bemutatva a különböző borvidékek jellegzetességeit, a legfontosabb borfajtákat.

A Meininger International nemcsak a német piacon, de világszerte is az egyik legelismertebb borszakmai online magazin. A cikk megjelenése így nemzetközi szinten is hozzájárul a magyar borok ismertségének növeléséhez.

Tovább a Meininger International cikkére

Forrás: bor.hu

Megosztás:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük